Alla inlägg den 18 april 2013

Av Jackline Johansson - 18 april 2013 21:13

Fy vad de blåser och regna, känns som att mina fönster ska gå sönder när som. Men de får man väl hoppas att dom inte gör.

Jonathan somnade tidigt ikväll, dom hade vart ute och lekt hela dagen på dagis. Så de blev att ställa sig med middagen och sedan blev de kvällsmys och sen sängen för hans del. Känns som man knappt har hunnit umgås alls med han under veckan. Så i morgon tar ja med mig han till stan och umgås med han och ska självklart möta upp min stora syster Eveline och träffa nykomlingen i fam Kian. Det ska bli super trevligt och mysigt, även att jonathan ska få träffa sin kusin med, händer ju inte så ofta att man träffar dom så de ska bli kul. Tro jag Jonathan med uppskattar och kommer tycka ska bli kul! Har sån saknad efter min dotter! Vill att de ska bli söndag så ja kan få hämta hem henne, hatar verkligen att de ska vara så här. Att man bara få ha henne 1 vecka och sen att hon ska iväg till sin pappa. Känns som tiden bara försvinner från än när man har henne. Men som sagt hennes pappa måste ju med få ha henne, även om de gör ont i hjärtat att släppa iväg henne. Men förhoppningsvis saknar hon sin mamma och bror när hon inte e hemma <3. Man märker verkligen hur mycket hon och jonathan har saknat varandra när dom träffas igen, blir många pussar och kramar och mycket bus med. Jonathan frågar varje dag om mimmi. Tur är väl att dom får träffas på dagis :) <3 .. Nehe nu ska jag inte skriva mer här. Ha en fortsatt bra kväll! //Ackkie ..



 

Ni är så fruktansvärt älskade båda två ska ni veta! Vad skulle mamma göra utan sin prins & prinsessa! När livet känns som skit och man inte orkar så får ni en upp igen och se ljuset! Ni är mitt ljus i livet och ni får mamma att må bra. Jag älskar er två och ja ångrar inte en secund att ni finns i mammas liv! Ni är de bästa och de har ni vart från den första stund jag fick upp er på mitt bröst! Jag tro på kärlek vid första ögonkastet, de var de när vi första gången såg på varandra! Mamma älskar er !

Ovido - Quiz & Flashcards