Alla inlägg under oktober 2012

Av Jackline Johansson - 29 oktober 2012 16:56

Kvällsmaten och duschen överstökad för jonathans del. Nu ska han titta på lite barnprogram innan sängen. I mon är en vanlig dag för han så blir det dagis. Efter det så åker vi ner till skillingaryd och hälsar på lilla syster/Moster Ida och kusinerna Adam,Anton,Alvin :P .. Bus kan man inte få för mkt av .. Sen är de så trist att bara sitta här hemma och glo så kan man åka å hälsa på dom där nere ! .. Men nu ska ja umgås med jonathan innan natten! Ha finfin kväll :P // Ackiie <3

Av Jackline Johansson - 29 oktober 2012 15:03

Halloj !

 

Men ja jag vet det var ett taagsen man skrev här inne.. Men så blir det ibland när man inte har dator eller internet . Men tack till min pappa som då skaffade fram dator till mig så kan ja ju börja blogga igen. Det har väl inte hänt så mkt sen sist man skrev. Just nu så är det peters vecka med Mimmi så de är bara jag och Jonathan hemma.. Visst de känns att man inte ha henne hemma men men.. Vanesak var det någon som sa, men vet inte om ja ska hålla med om det.. Isf har jag väldigt svårt vid attt vänja mig vid saker. Särskilt när de kommer till mina barn.. Fick även reda på en annan sak igår men tänker jag inte skriva här. Känslan de man fick reda på fick mig lite siså där urbalans eller vad man säger.. Vill säga ifrån men vet att personen har lika mkr rätt till de som jag har men ändå.. Det handlar ju lixom om en som är en del av mig...

 

Jaha så vad har hänt idag.. Vaknade när klockan ringde vid halv 8 .. Såg att ja hade se så där 8 missade samtal från Mimmis pappa. Ringer upp han och få reda på att dagis är stäng. Så de var bara att klä på jonathan och ta med han på mötet. Som gick väldigt bra. Sedan gick vi förbi den nya barn affären här i vaggeryd och köpte han lite nya bilar det tyckte jag han var värd. Så nu sitter han och leker med dom. Jag dricker mitt kaffe som vanligt. Mer har de väl inte hänt. Lever mitt liv med barnen. Men ibland saknar man verkligen någon när man sitter ensam på kvällarna.. Men när de väl är någon här så vill ja bara att personen ska gå .. Så känns att man inte är redo att släppa på någon på livet men ändå vill jag.. Ja konstigt allt de där men men..

 

Nu får ni ha en fortsatt bra dag !

 

Kram // Ackiie

Ovido - Quiz & Flashcards