Alla inlägg under februari 2012

Av Jackline Johansson - 26 februari 2012 08:37

God Morgon !


Båda barnen vakna jonathan äter frukost och mimmi kryper runt här ! Själv klart sitter man medsitt morgon kaffe .. Tur att det finns så man kan bli sig sjäv igen :) .. Idag blir det en tripp in till stan. Jag vill åka till ikea för jag vill handla en bilmatta till jonathans rum ! Hoppas bara dom har sånna ! hehe .. Sen blir det hem igen göra mat och sen får man se vad som händer utav dagen :) .. Pappa kommer väl förmodligen en sväng ikväll med :) ! <3 .. Innan peter ska köra hem han ;) ! .. Ja de var väl de som var planerat utav denna dagen ! haha ... !




Tur att jag har min familj va skulle ja göra utan mina fina barn och min underbara sambo Peter ?! Dom senaste dagarna har jag vart så less på allt ! Känns om man e bortglöm att inte finnas alltså osyndlig. Men som tur är så har familjen vart här för mig gett mig leendet tillbaka på mina läppar !

Jag tänker gå med huvudet högt nu och visa att ja bry mig inte längre ! Om man inte kan vara en riktig vän så behöver ja ingen vänner alls! Handlar inte bara om vänner utan utav massa andra osaker ! !


Nehe nu har min underbara sambo vaknat till liv så man ska la vara lite social ! Hoppas alla har en bra dag där ute !


Kramisar / *Ackiiiee**

Ovido - Quiz & Flashcards