Alla inlägg under juli 2013

Av Jackline Johansson - 31 juli 2013 20:25

Ignorera de personer som pratar bakom din rygg. För det är där dom hör hemma, just bakom din rygg!

Av Jackline Johansson - 31 juli 2013 17:30

Ja de är en del av min kväll just nu. Gnälliga barn, huvudvärk och trötthet. Men bara att stå ut en stund till sen så ska ja ta kvällen med lugn & ro.. Jag älskar mina barn men när de blir gnälligt och tjatigt och när inget hjälper då vill man bara stänga in sig i ett rum och gömma sig. Tackar min älskade pojkvän som finns här och hjälper en så gott han kan :) ! Stolt över han att han tar sånt ansvar när de inte ens e hans barn. Men han gör ju med en vad vissa ska göra. Barnen e glada att han finns med de märks. Dom går mer till han en mig. Men hellre att han är väldigt omtyckt än hatad. Nu har man skrivit i en del av dom nya papprena till ansökning om dagis till jonathan. Ja de är bestämt att vi ska flytta till Gislaved. Men när de blir är inte bestämt. Bara 1 sak som ska fixas sen dra jag från Vaggeryd och de ska bli så JÄVLA SKÖNT ! Förutom att man ska få bo med världens finaste Sambo man ska få bo i ett samhälle där man trivs och mår bra i. Trivs som fisken i vattnet :D ! Nehe nu ska ja se om jag får mina älskade barn i säng. Sen blir de mys med bbe <3 ! Ha en fortsatt bra kväll ! // Ackiie..



   Mina fina älsklingar !


  Min Älskade lilla prinsessa <3

Av Jackline Johansson - 27 juli 2013 10:23

Lördag idag då. Känns som veckorna bara försvinner. I mon ska ja äntligen få hämta hem min prinsessa från sin pappa. Surt bara att man ska få sitta på buss/tåg i så dryga timmar. Men de är de värt när man ska hämta hem en del av sig själv. Jonathan springer runt här och leker som bara den. Skönt att han kan roa sig själv lite. Då kan man passa på att skriva här lite. Älsklingen sitter vid sin data och spela lite. Så annars har de väl inte hänt möe. Igår var vi hos Sebbes bror Fidde & hans tjej Linn. Spenderade kvällen där med spel och god mat, Sedan blev de hemfärd run 7 . När vi kom hem var det att lägga Jonathan & sedan sätta igång med träningen och en underbar dusch efteråt. Kvällen avslutades med film och mys med finast! Idag blir de lugnt då de inte är direkt ute väder. Men man får göra de bästa utav det ! Nehe nu ska ja ta och umgås med Jontahna ! Ha en bra dag alla! Ackiii**

Av Jackline Johansson - 23 juli 2013 10:33

Nu var det ett tagsen man skrev här igen. Men har inte haft tiden att skriva heller. Ingen lust för den delen heller.

Som alla vet så är jag i Gislaved hos den underbaraste som finns! Har vart här nu sen i juni och ska åka hem i Agu.

Så vad har hänt annars? Vi har umgåts mycket med sebbes bror Fidde och hans tjej Linn. Vart på Chappen med båda barnen. Jonathan red på häst och Mimmi bergdahl-barna :D .. Sen klappade vi hästar och kollade runt lite. Gick även och käkade. Var en väldigt trevlig dag det faktiskt om jag får säga det själv :D ! Midssomar firades även hemma hos Linn & Fidde. Väldigt trevligt både med nytt folk och maten var suvären. Barnen åt som dom aldrig hade sätt mat innan så de gick hem med både sill och potatis :D ! .. Har även vart och badat med dom.. Ja som ni märker så hade vart mycket tid med både barnen och sebbes bror o hans tjej. Minigolf blev det också. Fast då var det bara Jonte hemma men tror han tyckte de var skönt med lite egen tid utan mimmibusan. Men sommaren är ju som sagt inte slut än. Så något mer kommer man säkert på att göra! Annars så har de inte hänt mycket. Bara vart ute och njutit av det härliga vädret. Man får ju passa på när solen är framme !


Kan inte säga när ja kände mig så glad senast. Mycket av det folket man har haft runtomkring sig och min finaste har verkligen vart till en stor hjälp. Flytt är verkligen något som är planerat. Men som sagt har en grej kvar att fixa sen så flyttar jag. Längatr som bara den. Sen ska man hitta någon fin lägenhet med och stort ska de gärna vara med. Trivs verkligen här, men de finns något som verkligen tynger mig men som sagt ja gör de som är bäst för barnen. Även om jag själv blir drabbad lite. Men de blir bra de med tillslut. Nehe  nu får ni ha en fortsatt bra dag! // Ackkiiee

Ovido - Quiz & Flashcards