Alla inlägg under juli 2012

Av Jackline Johansson - 31 juli 2012 10:05

Halloj :)   



Vaknade rätt sent idag för att vara jag .. Mimmi är vaken med mig och Jonathan ligger och sover än :) .

Bara vänta på att han ska vakna så ska man äta lite frukost med honom :) .

Idag får man fin besök av Mimmis gudmor Ewe och hennes syster Amanda alltid lika trevligt att ha dom här på besök :) . Ja vad ska man säga mer. Händer väl inte så mycket mer denna dag .. Ska väl se om de finns en tvätttid så man kan ta tvätten.. Känns inte som de var så längesen man tvättade ! Men så är de att ha barn :D Tur att dom håller sin mamma sysselsatt ;) haha .. Nehe om man ska dricka upp sitt kaffe dådå :D ! Ha en fortsatt bra dag ! // Ackiie

Av Jackline Johansson - 30 juli 2012 09:15

Halloj!


Ja idag ska man till skillingaryd på möte ! Så underbart kul eller vad man ska säga?! haha ..

Var ett tagsen igen man skrev här inne men har väl inte hänt så mkt nytt.. Man bor ensam nu då.Som alla vet så är jag ensam igen alltså singel!? Fast vad har man för nytta att veta det.. Var väl inget annat att skriva typ. Mimmi bor  hos mig nästan hela tiden ialf. Jonathan hos mig hela tiden. Nu prövar man på att vara ensam med två¨barn. Känns bra och de går hur bra som helst! Förstår inte mig på folk som klagar på singel livet de är ju hur skönt som helst. Ingen annan att tänka på mer än barnen och sig själv :) ! .. Ja nu vet ni det ! Ha e bra dag ! hej&hå här var det går :D // ackiie !

Av Jackline Johansson - 14 juli 2012 10:15

Heej !


Nu var det ett tagsen man skrev här så man får la lägga in några rader då bara för att ja kan :P ..

Kvällen igår var lugn satt här hemma och kollade på film. De tog ett litet tag att få Mimmi i säng men

tillslut somnade hon med <3 .. Barnen sov fram till kl 10:00 Idag. Skönt med sovmorgon. Nu ska ja ge Jonathan&Mimmi Frukost och få i mig lite kaffe, ni får ha en fortsatt bra dag ! <3


Kram // Ackiie

Ovido - Quiz & Flashcards